Ahad, 29 Mac 2009

shopping seharian bersama bondaku dan voucher Alain Delon untuk anda

ari khamis mak saya dah selesai part persidangan dia. so, kami plan utk bershopping sebelum mak balik ke kuala lipis. ekceli mak saya kena balik gak coz ade urusan pembayaran gaji pada hari jumaat.

kami ke SOGO aje. yang bestnye SOGO ade SALE. mcm slalu benor SOGO ni wat SALE kn? tapi saya x shopping pape pun kat SOGO ni sbb saya mendahulukan mak saya sebab mak saya nak balik cepat petang tuh.

saya ada voucher Alain Delon RM20. dpt mase shopping handbag mak saya arituh. expired on 30 April 2009. saya pulak x g dah SOGO dah sampai tarikh tersebut. sesape nak, kne self pick-up kat saya di UPM. FOC ok. tgh tunggu kasut mak saya dihantar ke cashier. buruk kn bile saya pakai spek? but ai don't like contact lenses

Tiada ulasan: